saya tidak suka.. saya tidak suka!!!

Posted: 21st January 2009 by daddy in Uncategorized

saya tidak suka pada diri saya sekarang…

saya cepat lapar. kalu saya lapar, saya makan. bila saya makan, saya jadi seperti saya sekarang. bila saya tak lapar pun, saya akan makan sebab dah terbiasa. balik dari pejabat, saya akan makan. bila detik 11 or 12, saya akan lapar kembali. saya sudah gagal dalam misi saya.

saya tension dengan keadaan di seri kembangan. kalau saya keluar rumah pukul 7.30, saya akan berada di dalam kesesakan lalulintas. kalau saya keluar pukul 7.45, saya juga akan termangu dalam kesesakan lalu lintas. pagi ini saya keluar rumah pukul 6.45 pun, saya masih lagi terperangkap dalam kesesakan lalu lintas. bila masanya saya perlu keluar dari rumah untuk mengelak kesesakan?

saya sudah mendaftarkan diri sebagai pengundi seri kembangan. dan jangan haraplah saya akan mengundi orang yang tak reti nak menyelesaikan masalah kesesakan ini.

saya ingin pindah. tapi perpindahan akan mengambil masa dan usaha yang banyak.apa pun, bulan 5 ini saya tetap akan berpindah. ke mana? saya tidak tahu lagi. mungkin pejabat saya juga akan berpindah setelah perpindahan yang dirancang tahun lepas tidak menjadi.

  1. cacah says:

    aku kuar umah kul 7.50 and sampai opis kul 8.20. baik sampai masa tu. jom kuar lewat2 sket. :)

  2. nolee says:

    saya juga tidak suka